کد خبر: 187453716
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » نخستین مرکز مشاوره تخصصی خریدخودرو دراستان سمنان
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

اولین مرکز مشاوره تخصصی خریدخودروکشور دراستان سمنان فعالیت می کند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، مدیر عامل شرکت آقای خودرو، در گفتگو با خبرنگاران گفت: خریداران خودرو همواره نیاز به مشاوره خرید دارند که این نیاز به مشاوره از نقطه انتخاب نوع خودرو شروع و تا تحویل آن ادامه دارد.

 

مجید رحیمی با بیان اینکه مرکز مشاوره تخصصی خریدخودرو با عنوان آقای خودرو،دراستان سمنان  برای نخستین بار خدمات مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب وخرید خودرو، تست رانندگی خودروقبل از خرید، انجام تمامی مراحل خرید خودرو از آغاز ثبت نام تا امور اداری وتحویل خودرو وآموزش تمامی آپشن ها وخدمات جامع دیگر در زمینه خودرو ارائه می دهد افزود: در ابتدای امر خریداران میتوانند برای انتخاب خودرو مورد نظرخود با توجه به بودجه ،نوع کاربری ، تعداد افراد خانواده،هزینه نگهداری، امکانات و …. با مراجعه مرکز از مشاوره کارشناسان خورو بهره ببرند.

 

رحیمی تصریح کرد: متقاضیان خرید خودرو میتوانند با توجه به اطلاعات دریافت شده نسبت به جستجو برای خرید خودرو اقدام کنند.

 

مدیرعامل شرکت آقای خودرو با اشاره به اینکه در این مرکز تخصصی در خصوص انواع خودروها به متقاضیان مشاوره داده می شود گفت: هزینه دریافتی بابت ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان در مرکز آقای خودرو یک هزارم قیمت نهایی خودرو از خریدار است.

 

وی تعداد مراجعه کنندگان به این مرکز را متغییر ذکر کردوگفت: 80 درصد متقاضیان خرید خودرو که برای گرفتن مشاوره مراجعه می کنند منجر به خرید خودرو می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/276

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین